torsdag 13 augusti 2015

Sommeren bedste asseccory

Når jeg tænker på accessories tænker jeg ikke kun på smykker, tasker og sko. For mig kan alt være accessory-værdigt….haha nogle mennesker mener jo sågar at ting som kærester og børn også er en form for accessory…. jeg ved nu ikke helt hvad jeg skal tænke om det.

Nok verdens bedste sommerbil!


En ting jeg dog synes er det absolutte accessory, især om sommeren, er din bil. Jeg er den heldige ejer af en lille finFiat500 cabriolet versionen, men har ikke kørt men den i et stykke tid da bremserne ikke har virket helt optimalt. Jeg ved egentlig godt, hvordan man fixer det selv, men må ærligt indrømme at jeg har været lidt doven. Jeg tog mig dog sammen her i sidste uge og fik købt noget bremseværktøj og ordnet mit “firstworldproblem”. Så i kan altså endnu engang se mig ude på gaderne cruise i min lille fine pigebil, som de fleste jo mener at en cabriolet er ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar