onsdag 12 februari 2014

En god nyhed

Jeg er super glad i dag, for en af mine bedste veninder har fået nogle rigtig gode nyheder. Hun har fået nogle testresultater tilbage, og de var rigtig gode. Hun fik nemlig konstateret kræft for et år siden, da hun var 18 år gammel. Det var utrolig hårdt. Jeg var så sønderknust, at jeg havde ondt i maven i en uge, så jeg kan slet ikke forstå hvordan hun, og hendes familie, overhovdet kunne eksisterer. 

Men nu har hun gået til behandling, og for en uge siden fik hun taget nogle prøver, og nu er de altså kommet tilbage med at der ikke er nogen tegn på kræft der hvor hun havde det før. Jeg har fået lov af hende til at skrive om det, bare jeg ikke nævner hendes navn.


Til alle jer derude som kender nogen der har kræft, eller som måske selv har det, vil jeg bare sig: Hold ud, og prøv at være positiv. Det er så vigtigt at være positiv. Alle eksperterne siger at de har en indflydelse på ens overlevelseschancer men det er ikke kun derfor. Det er også fordi vi kun har et begrænset stykke tid her på jorden (og det gælder os alle sammen) og vi har selv valget mellem at tilbringe den tid i et positivt og optimistisk humør, eller om vi vil være kede af det og negative. Så uanset om du er syg eller ej, så prøv at være positiv. Og her er en sang til jer alle sammen J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar