onsdag 26 februari 2014

Reddet på stregen

Det har været en fantastisk periode med Copenhagen Fashion Week. Og for os der går op i det, er det ikke bare selve ugen, men også ugerne op til og bagefter der er vigtige. Jeg laver lidt frivilligt arbejde for en designer som jeg ser meget op til og vi har en masse forberedelser, men det giver mig også mulighed for at komme backstage og møde en masse spændende mennesker. Og jeg får også mulighed for at købe prøver og beskadigede varer, og det er selvfølgelig det fedeste for sådan en som mig.


Men det betyder også at det er en hård tid for privatøkonomien, og jeg må indrømme at jeg måske var lige lovlig ivrig i år, for min konto var gået helt i nul – og lidt til. Men jeg har fundet en ny bank, der ikke er som de andre. De er rigtig nemme at have med at gøre hvis man lige skal låne nogle penge i en fart, og takket være et forburgslån fra Ferratum fik jeg balance I regnskabet, så nu må jeg holde lidt igen med udgifterne et stykke tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar